7 Temmuz 2014 Pazartesi

Knauf Isı Yalıtım Fiyatları

KNAUF ISI YALITIM FİYATLARI


Kullanılacak Malzemeler Miktarı Birimi
Knauf Isı Yalıtım Karbonlu EPS  1,00 M2
Knauf Yalıtım Yapıştırıcısı 4,50 Kg
Knauf Yalıtım Çivili Dübel 6,00 Adet
Knauf Donatı Filesi 1,10 Mt
Knauf Mantolama Fileli Köşebent 0,50 Mt
Knauf Yalıtım Sıvası 5,00 Kg
Knauf Yalıtım Dekoratif Sıva 3,00 Kg
Knauf Dış Cephe Boyası 0,35 Kg

Knauf Isı Yalıtım Metrekare Fiyatı :........... TL

Isı Yalıtım fiy­at­ları, kul­lanılan ısı yalıtım malzemelerinin ve binanın özelliklerine  bağlı olarak değişik­lik gös­terir, fiyat almak için lütfen ücretsiz keşif formumuzu doldurunuz. Müşteri temsilcilerimiz en kısa sürede sizi arayacak ve keşif randevu işleminizi gerçekleştirecektir.

kaynak : https://www.guneyyapiizolasyon.com.tr/knauf-isi-yalitim-fiyatlari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder