4 Haziran 2013 Salı

Isı Yalıtım Sistemleri Fiyatları 2013

Isı yalıtım sistemleri fiyatları, kullanılacak malzemeye, bina özelliklerine ve yapılacak uygulamaya göre değişmektedir. En çok kullanılan ısı yalıtım paket sistemleri  aşağıda listelenmiştir.

Polisan Exelans Enerji Isı Yalıtım Sistemleri Fiyatları                                                  
Polisan Exelans Enerji Karbonlu EPS (4 cm) 1.03 m2
Polisan Exelans Enerji Yapıştırıcı 5 kg
Polisan Exelans Enerji Sıva 5 kg
Polisan Exelans Enerji Dübel 6 adet
Polisan Exelans Enerji Sıva Filesi 1,1 m2
Polisan Exelans Enerji PVC Donatılı Köşe Profili 0,25m
Polisan Exelans Enerji Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Polisan Exelans Enerji Dekoratif Kaplama 2,5 kg
Polisan Exelans Enerji Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg                                                       

Polisan Exelans Enerji Isı Yalıtım Sistemeleri Metrekare fiyatı :…….. TL


Capatect Dalmaçyalı Isı Yalıtım Sistemleri Fiyatları
Capatect Dalmaçyalı Karbonlu Eps (4 cm) 1.03 m2
Capatect Dalmaçyalı Yapıştırıcı 5 kg
Capatect Dalmaçyalı Sıva 5 kg
Capatect Dalmaçyalı Dübel 6 adet
Capatect Dalmaçyalı Sıva Filesi 1,1 m2
Capatect Dalmaçyalı PVC Donatılı Köşe Profili 0,25m
Capatect Dalmaçyalı Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Capatect Dalmaçyalı Dekoratif Kaplama 2,5 kg
Capatect Dalmaçyalı Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

Boya Capatect Dalmaçyalı Isı Yalıtım Sistemeleri Metrekare fiyatı :…….. TL

Alsecco Isı Yalıtım Sistemleri Fiyatları
Alsecco Mantolama Karbonlu Eps (4 cm) 1.03 m2
Alsecco Mantolama Yapıştırıcı 5 kg
Alsecco Mantolama Sıva 5 kg
Alsecco Mantolama Dübel 6 adet
Alsecco Mantolama Sıva Filesi 1,1 m2
Alsecco Mantolama PVC Donatılı Köşe Profili 0,25m
Alsecco Mantolama Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Alsecco Mantolama Dekoratif Kaplama 2,5 kg
Alsecco Mantolama Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

Alsecco Isı Yalıtım Sistemeleri Metrekare fiyatı :…….. TL

Baumit Isı Yalıtım Sistemleri Fiyatları
Baumit Mantolama Karbonlu Eps (4 cm) 1.03 m2
Baumit Mantolama Yapıştırıcı 5 kg
Baumit Mantolama Sıva 5 kg
Baumit Mantolama Dübel 6 adet
Baumit Mantolama Sıva Filesi 1,1 m2
Baumit Mantolama PVC Donatılı Köşe Profili 0,25m
Baumit Mantolama Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Baumit Mantolama Dekoratif Kaplama 2,5 kg
Baumit Mantolama Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg
Baumit  Isı Yalıtım Sistemeleri Metrekare fiyatı :…….. TL
Wagner Isı Yalıtım Sistemleri Fiyatları
Wagner Karbonlu Eps (4 cm) 1.03 m2
Wagner Yapıştırıcı 5 kg
Wagner Sıva 5 kg
Wagner Dübel 6 adet
Wagner Sıva Filesi 1,1 m2
Wagner PVC Donatılı Köşe Profili 0,25m
Wagner Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Wagner Dekoratif Kaplama 2,5 kg
Wagner Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

Wagner Isı Yalıtım Sistemeleri Metrekare fiyatı :…….. TL

Marshall Thermos Isı Yalıtım Sistemleri Fiyatları
Marshall Thermos Karbonlu Eps (4 cm) 1.03 m2
Marshall Thermos Yapıştırıcı 5 kg
Marshall Thermos Sıva 5 kg
Marshall Thermos Dübel 6 adet
Marshall Thermos Sıva Filesi 1,1 m2
Marshall Thermos PVC Donatılı Köşe Profili 0,25 m
Marshall Thermos Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Marshall Thermos Dekoratif Kaplama 2.5 kg
Marshall Thermos Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

Marshall Thermos Isı Yalıtım Sistemeleri Metrekare fiyatı :…….. TL

Mavi Kale Isı Yalıtım Sistemleri Fiyatları
Mavi Kale   EPS BD 1,05 m2 (4 cm) 1.03 m2
Mavi Kale  Yapıştırıcı 5 kg
Mavi Kale  Sıva 5 kg
Mavi Kale  Dübel 6 adet
Mavi Kale  Sıva Filesi 1,1 m2
Mavi Kale  PVC Donatılı Köşe Profili 0,25 m
Mavi Kale  Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Mavi Kale  Dekoratif Kaplama 2.5 kg
Mavi Kale  Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

Mavi Kale Isı Yalıtım Sistemeleri Metrekare fiyatı :…….. TL

Weber Markem Isı Yalıtım Sistemleri Fiyatları
Weber Markem Karbonlu Eps (4 cm) 1.03 m2
Weber Markem Yapıştırıcı 5 kg
Weber Markem Sıva 5 kg
Weber Markem Dübel 6 adet
Weber Markem Sıva Filesi 1,1 m2
Weber Markem PVC Donatılı Köşe Profili 0,25 m
Weber Markem Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Weber Markem Dekoratif Kaplama 2.5 kg
Weber Markem Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

Weber Markem Isı Yalıtım Sistemeleri Metrekare fiyatı :…….. TL


İzocam Isı Yalıtım Sistemleri Fiyatları
İzocam Karbonlu Eps (4 cm) 1.03 m2
izocam Yapıştırıcı 5 kg
İzocam Sıva 5 kg
izocam Dübel 6 adet
izocam Sıva Filesi 1,1 m2
İzocam PVC Donatılı Köşe Profili 0,25 m
İzocam Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
izocam Dekoratif Kaplama 2.5 kg
izocam Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

İzocam Isı Yalıtım Sistemeleri Metrekare fiyatı :…….. TL


Dyo Isı Yalıtım Sistemleri Fiyatları
Dyo Karbonlu Eps (4 cm) 1.03 m2
Dyo Yapıştırıcı 5 kg
Dyo Sıva 5 kg
Dyo Dübel 6 adet
Dyo Sıva Filesi 1,1 m2
Dyo PVC Donatılı Köşe Profili 0,25 m
Dyo Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Dyo Dekoratif Kaplama 2.5 kg
Dyo Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

Dyo Isı Yalıtım Sistemeleri Metrekare fiyatı :…….. TL

Isı yalıtım sistemleri fiyatları almak için ücretsiz keşif formumuzu doldurabilir veya 0216 475 12 41 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz. Müşteri temsilcilerimiz en kısa sürede sizi arayacak ve keşif randevu işleminizi gerçekleştirecektir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder