4 Haziran 2013 Salı

Polisan Yalıtım Sigortası

Polisan Yalıtım Sigortası sektörde bir devrim niteliği taşıyor. Mantolama adıyla bilinen ve kısa vadede geri dönüşü olan dış cephe ısı yalıtım sistemini güvence altına almak, yalıtım uygulamasının başlangıcından itibaren 24 ay boyunca binanın bakımını çevre düzenlemesine varana kadar sigortalatmak ve herhangi bir zarar, hasar, kayıp halinde telafisini garanti altına almak “Polisan Yalıtım Sigortası” ile mümkün. 

Polisan’ın Türkiye çapında yapacağı mantolama, boya, badana ve bakım ile bununla alakalı tüm işleri kapsayacak şekilde geliştirilen sigorta sistemine sahip olmak için tek şart Polisan Boya’nın ısı yalıtım markası olan Exelans Enerji ürünlerini kullanmak ve işçilikte ise Polisan Boya’nın yetkilendirmiş olduğu uygulaması bayileri tercih etmek.

Gerek inşaat projelerinde profesyoneller, gerekse yenileme projelerinde apartman yöneticileri, markaları tercih eder konumdalar. İlk başlarda piyasada toplama olarak tabir edilen ucuz ve garantisiz sistemler tercih edilirken, son yıllarda sayılarının azaldığı görülmektedir. Bunun nedeni, bina yüzeylerinde malzeme kalitesi ya da uygulama yanlışlığından dolayı herhangi bir kusur, hata oluştuktan sonra yüzeye yapılan müdahale, tamirat ve işçilik masrafları neredeyse ilk yatırım tutarına yakın gerçekleşmektedir. Yaşanan bu olumsuz deneyimler, karar vericileri markalı paketleri tercih etmeye yönlendirmektedir. 

Polisan son geliştirdiği Yalıtım Sigortası ile ürün kalitesini, hizmet kalitesiyle bütünleştirmiştir. Polisan Yalıtım Sigortası sayesinde konut yöneticileri, daire sakinlerine karşı sorumluluk duymadan karar verecek ve rahat edebilecektir. 

Yalıtım Sigortası ile ilgili detaylı bilgi almak için iletişim formumuzu kullanabilir ya da 0216 475 12 41 numaralı telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder