16 Eylül 2013 Pazartesi

Bina Isı Yalıtım Fiyatları

Bina ısı yalıtım fiyatları, kullanılacak malzemeye, bina özelliklerine ve yapılacak uygulamaya göre değişmektedir. Dış cephe ısı yalıtımı / mantolama genellikle bina imalat aşamasında uygulanmaktadır, eski binalarda ise hem ısı hemde su yalıtımı sağlaması sebebiyle en çok tercih edilen ısı yalıtımı uygulaması mantolama dır. En çok kullanılan  bina ısı yalıtım paket sistemleri  aşağıda listelenmiştir.

Polisan Exelans Enerji Bina Isı Yalıtım Fiyatları                                                  
Polisan Exelans Enerji EPS (4 cm) 1.03 m2
Polisan Exelans Enerji Yapıştırıcı 5 kg
Polisan Exelans Enerji Sıva 5 kg
Polisan Exelans Enerji Dübel 6 adet
Polisan Exelans Enerji Sıva Filesi 1,1 m2
Polisan Exelans Enerji PVC Donatılı Köşe Profili 0,25m
Polisan Exelans Enerji Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Polisan Exelans Enerji Dekoratif Kaplama 2,5 kg
Polisan Exelans Enerji Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg                                                       

Polisan Exelans Enerji Mantolama M2 Fiyatları Bina  :…….. TL

Filli Boya Capatect Dalmaçyalı Bina Isı Yalıtım Fiyatları
Capatect Dalmaçyalı EPS (4 cm) 1.03 m2
Capatect Dalmaçyalı Yapıştırıcı 5 kg
Capatect Dalmaçyalı Sıva 5 kg
Capatect Dalmaçyalı Dübel 6 adet
Capatect Dalmaçyalı Sıva Filesi 1,1 m2
Capatect Dalmaçyalı PVC Donatılı Köşe Profili 0,25m
Capatect Dalmaçyalı Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Capatect Dalmaçyalı Dekoratif Kaplama 2,5 kg
Capatect Dalmaçyalı Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

Filli Boya Capatect Dalmaçyalı Bina Isı Yalıtım Metrekare fiyatı :…….. TL

Alsecco Bina Isı Yalıtım Fiyatları
Alsecco EPS (4 cm) 1.03 m2
Alsecco Yapıştırıcı 5 kg
Alsecco Sıva 5 kg
Alsecco Dübel 6 adet
Alsecco Sıva Filesi 1,1 m2
Alsecco PVC Donatılı Köşe Profili 0,25m
Alsecco Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Alsecco Dekoratif Kaplama 2,5 kg
Alsecco Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

Alsecco Bina Isı Yalıtım Metrekare fiyatı :…….. TL

Baumit Dış Cephe Bina Isı Yalıtım Fiyatları
Baumit Mantolama EPS (4 cm) 1.03 m2
Baumit Mantolama Yapıştırıcı 5 kg
Baumit Mantolama Sıva 5 kg
Baumit Mantolama Dübel 6 adet
Baumit Mantolama Sıva Filesi 1,1 m2
Baumit Mantolama PVC Donatılı Köşe Profili 0,25m
Baumit Mantolama Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Baumit Mantolama Dekoratif Kaplama 2,5 kg
Baumit Mantolama Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg
Baumit Bina Isı Yalıtım Metrekare fiyatı :…….. TL

Wabietherm Wagner Bina Isı Yalıtım Fiyatları
Wabietherm Wagner EPS (4 cm) 1.03 m2
Wabietherm Wagner Yapıştırıcı 5 kg
Wabietherm Wagner Sıva 5 kg
Wabietherm Wagner Dübel 6 adet
Wabietherm Wagner Sıva Filesi 1,1 m2
Wabietherm Wagner PVC Donatılı Köşe Profili 0,25m
Wabietherm Wagner Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Wabietherm Wagner Dekoratif Kaplama 2,5 kg
Wabietherm Wagner Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

Wabietherm Wagner Bina Isı Yalıtım Metrekare fiyatı :…….. TL

Marshall Thermos Bina Isı Yalıtım Fiyatları
Marshall Thermos EPS (4 cm) 1.03 m2
Marshall Thermos Yapıştırıcı 5 kg
Marshall Thermos Sıva 5 kg
Marshall Thermos Dübel 6 adet
Marshall Thermos Sıva Filesi 1,1 m2
Marshall Thermos PVC Donatılı Köşe Profili 0,25 m
Marshall Thermos Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Marshall Thermos Dekoratif Kaplama 2.5 kg
Marshall Thermos Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

Marshall Thermos Bina Isı Yalıtım Metrekare fiyatı :…….. TL

Mavi Kale Bina Isı Yalıtım Fiyatları
Mavi Kale  EPS 1,05 m2 (4 cm) 1.03 m2
Mavi Kale  Yapıştırıcı 5 kg
Mavi Kale  Sıva 5 kg
Mavi Kale  Dübel 6 adet
Mavi Kale  Sıva Filesi 1,1 m2
Mavi Kale  PVC Donatılı Köşe Profili 0,25 m
Mavi Kale  Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Mavi Kale  Dekoratif Kaplama 2.5 kg
Mavi Kale  Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

Mavi Kale Bina Isı Yalıtım Metrekare fiyatı :…….. TL

Weber Markem Bina Isı Yalıtım Fiyatları
Weber Markem EPS (4 cm) 1.03 m2
Weber Markem Yapıştırıcı 5 kg
Weber Markem Sıva 5 kg
Weber Markem Dübel 6 adet
Weber Markem Sıva Filesi 1,1 m2
Weber Markem PVC Donatılı Köşe Profili 0,25 m
Weber Markem Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Weber Markem Dekoratif Kaplama 2.5 kg
Weber Markem Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

Weber Markem Bina Isı Yalıtım Metrekare fiyatı :…….. TL

Kale Bina Isı Yalıtım Fiyatları
Kale  EPS 1,05 m2 (4 cm) 1.03 m2
Kale  Yapıştırıcı 5 kg
Kale  Sıva 5 kg
Kale  Dübel 6 adet
Kale  Sıva Filesi 1,1 m2
Kale  PVC Donatılı Köşe Profili 0,25 m
Kale  Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Kale  Dekoratif Kaplama 2.5 kg
Kale  Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

Kale Bina Isı Yalıtım Metrekare fiyatı :…….. TL

Favori Bina Isı Yalıtım Fiyatları
Favori  EPS 1,05 m2 (4 cm) 1.03 m2
Favori  Yapıştırıcı 5 kg
Favori Sıva 5 kg
Favori  Dübel 6 adet
Favori  Sıva Filesi 1,1 m2
Favori  PVC Donatılı Köşe Profili 0,25 m
Favori  Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Favori  Dekoratif Kaplama 2.5 kg
Favori Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

Favori Bina Isı Yalıtım Metrekare fiyatı :…….. TL

Dyo Bina Isı Yalıtım Fiyatları
Dyo  EPS 1,05 m2 (4 cm) 1.03 m2
Dyo  Yapıştırıcı 5 kg
Dyo  Sıva 5 kg
Dyo  Dübel 6 adet
Dyo  Sıva Filesi 1,1 m2
Dyo  PVC Donatılı Köşe Profili 0,25 m
Dyo  Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Dyo  Dekoratif Kaplama 2.5 kg
Dyo  Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

Dyo Bina Isı Yalıtım Metrekare fiyatı :…….. TL

Vitra Bina Isı Yalıtım Fiyatları
Vitra EPS 1,05 m2 (4 cm) 1.03 m2
Vitra  Yapıştırıcı 5 kg
Vitra  Sıva 5 kg
Vitra  Dübel 6 adet
Vitra  Sıva Filesi 1,1 m2
Vitra  PVC Donatılı Köşe Profili 0,25 m
Vitra  Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Vitra  Dekoratif Kaplama 2.5 kg
Vitra  Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

Vitra Bina Isı Yalıtım Metrekare fiyatı :…….. TL

Dow Bina Isı Yalıtım Fiyatları
Dow EPS 1,05 m2 (4 cm) 1.03 m2
Dow  Yapıştırıcı 5 kg
Dow  Sıva 5 kg
Dow  Dübel 6 adet
Dow  Sıva Filesi 1,1 m2
Dow  PVC Donatılı Köşe Profili 0,25 m
Dow  Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Dow  Dekoratif Kaplama 2.5 kg
Dow  Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

Dow Bina Isı Yalıtım Metrekare fiyatı :…….. TL

İzocam Bina Isı Yalıtım Fiyatları
İzocam EPS 1,05 m2 (4 cm) 1.03 m2
İzocam Yapıştırıcı 5 kg
İzocam Sıva 5 kg
İzocam Dübel 6 adet
İzocam Sıva Filesi 1,1 m2
İzocam PVC Donatılı Köşe Profili 0,25 m
İzocam Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
İzocam Dekoratif Kaplama 2.5 kg
İzocam Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

İzocam Bina Isı Yalıtım Metrekare fiyatı :…….. TL


Bina Isı Yalıtım Fiyatları almak için  ücretsiz keşif formumuzu doldurabilir veya 0216 475 12 41 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz. Müşteri temsilcilerimiz binanıza uygun mantolama fiyatları seçiminde size yardımcı olacak ve keşif randevu işleminizi gerçekleştirecektir.

kaynak : GNYAPI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder