21 Eylül 2013 Cumartesi

Yalıtım İzolasyon Fiyatları

Yalıtım İzolasyon Fiyatları, kullanılacak malzemeye, bina özelliklerine ve yapılacak uygulamaya göre değişmektedir. Dış cephe ısı yalıtımı / mantolama genellikle bina imalat aşamasında uygulanmaktadır, eski binalarda ise hem ısı hemde su yalıtımı sağlaması sebebiyle en çok tercih edilen ısı yalıtımı uygulaması mantolama dır. En çok kullanılan  bina ısı yalıtım paket sistemleri  aşağıda listelenmiştir.

Polisan Exelans Enerji Yalıtım İzolasyon Fiyatları                                                  
Polisan Exelans Enerji EPS (4 cm) 1.03 m2
Polisan Exelans Enerji Yapıştırıcı 5 kg
Polisan Exelans Enerji Sıva 5 kg
Polisan Exelans Enerji Dübel 6 adet
Polisan Exelans Enerji Sıva Filesi 1,1 m2
Polisan Exelans Enerji PVC Donatılı Köşe Profili 0,25m
Polisan Exelans Enerji Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Polisan Exelans Enerji Dekoratif Kaplama 2,5 kg
Polisan Exelans Enerji Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg                                                       

Polisan Exelans Enerji Yalıtım İzolasyon Metrekare fiyatı :…….. TL

Filli Boya Capatect Dalmaçyalı Yalıtım İzolasyon Fiyatları
Capatect Dalmaçyalı EPS (4 cm) 1.03 m2
Capatect Dalmaçyalı Yapıştırıcı 5 kg
Capatect Dalmaçyalı Sıva 5 kg
Capatect Dalmaçyalı Dübel 6 adet
Capatect Dalmaçyalı Sıva Filesi 1,1 m2
Capatect Dalmaçyalı PVC Donatılı Köşe Profili 0,25m
Capatect Dalmaçyalı Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Capatect Dalmaçyalı Dekoratif Kaplama 2,5 kg
Capatect Dalmaçyalı Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

Filli Boya Capatect Dalmaçyalı Yalıtım İzolasoyn Metrekare fiyatı :…….. TL

Alsecco Yalıtım İzolasyon Fiyatları
Alsecco EPS (4 cm) 1.03 m2
Alsecco Yapıştırıcı 5 kg
Alsecco Sıva 5 kg
Alsecco Dübel 6 adet
Alsecco Sıva Filesi 1,1 m2
Alsecco PVC Donatılı Köşe Profili 0,25m
Alsecco Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Alsecco Dekoratif Kaplama 2,5 kg
Alsecco Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

Alsecco Yalıtım İzolasyon Metrekare fiyatı :…….. TL

Baumit Dış Cephe Yalıtım İzolasyon Fiyatları
Baumit Mantolama EPS (4 cm) 1.03 m2
Baumit Mantolama Yapıştırıcı 5 kg
Baumit Mantolama Sıva 5 kg
Baumit Mantolama Dübel 6 adet
Baumit Mantolama Sıva Filesi 1,1 m2
Baumit Mantolama PVC Donatılı Köşe Profili 0,25m
Baumit Mantolama Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Baumit Mantolama Dekoratif Kaplama 2,5 kg
Baumit Mantolama Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg
Baumit Yalıtım İzolasyon fiyatı :…….. TL

Wabietherm Wagner Bina Isı Yalıtım Fiyatları
Wabietherm Wagner EPS (4 cm) 1.03 m2
Wabietherm Wagner Yapıştırıcı 5 kg
Wabietherm Wagner Sıva 5 kg
Wabietherm Wagner Dübel 6 adet
Wabietherm Wagner Sıva Filesi 1,1 m2
Wabietherm Wagner PVC Donatılı Köşe Profili 0,25m
Wabietherm Wagner Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Wabietherm Wagner Dekoratif Kaplama 2,5 kg
Wabietherm Wagner Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

Wabietherm Wagner Yalıtım İzolasyon Metrekare fiyatı :…….. TL

Marshall Thermos Yalıtım İzolasyon Fiyatları
Marshall Thermos EPS (4 cm) 1.03 m2
Marshall Thermos Yapıştırıcı 5 kg
Marshall Thermos Sıva 5 kg
Marshall Thermos Dübel 6 adet
Marshall Thermos Sıva Filesi 1,1 m2
Marshall Thermos PVC Donatılı Köşe Profili 0,25 m
Marshall Thermos Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Marshall Thermos Dekoratif Kaplama 2.5 kg
Marshall Thermos Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

Marshall Thermos Yalıtım İzolasyon Metrekare fiyatı :…….. TL

Dow Mavi Kale Yalıtım İzolasyon Fiyatları
DOW  Mavi Kale  EPS 1,05 m2 (4 cm) 1.03 m2
DOW  Mavi Kale  Yapıştırıcı 5 kg
DOW  Mavi Kale  Sıva 5 kg
DOW  Mavi Kale  Dübel 6 adet
DOW  Mavi Kale  Sıva Filesi 1,1 m2
DOW  Mavi Kale  PVC Donatılı Köşe Profili 0,25 m
DOW  Mavi Kale  Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
DOW  Mavi Kale  Dekoratif Kaplama 2.5 kg
DOW  Mavi Kale  Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

DOW Mavi Kale Yalıtım İzolasyon Metrekare fiyatı :…….. TL

Weber Markem Yalıtım İzolasyon Fiyatları
Weber Markem EPS (4 cm) 1.03 m2
Weber Markem Yapıştırıcı 5 kg
Weber Markem Sıva 5 kg
Weber Markem Dübel 6 adet
Weber Markem Sıva Filesi 1,1 m2
Weber Markem PVC Donatılı Köşe Profili 0,25 m
Weber Markem Dekoratif Kaplama Astarı 0.3 kg
Weber Markem Dekoratif Kaplama 2.5 kg
Weber Markem Silikonlu Dış Cephe Boyası 0.36 kg

Weber Markem Yalıtım İzolasyon Metrekare fiyatı :…….. TL

Yalıtım İzolasyon Fiyatları almak için  ücretsiz keşif formumuzu doldurabilir veya 0216 475 12 41 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz. Müşteri temsilcilerimiz binanıza uygun Yalıtım İzolasyon fiyatları seçiminde size yardımcı olacak ve keşif randevu işleminizi gerçekleştirecektir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder