12 Ağustos 2014 Salı

Basınçlı Su Yalıtımı

DIŞTAN BASINÇLI SU YALITIMI

Binanın oturacağı alana bir taban beton dökülür,
Üzerine tekniğine uygun olarak yalıtım katmanları uygulanarak 8 cm lik koruyucu bir beton dökülür,
Binanın esas taşıyıcı konstrüksiyonu olan radye plağı ve perde duvarı yapılır,
Düşey yüzeylere yeraltı su seviyesinin 0.5 cm yukarısına kadar yalıtım örtüsü yapıştırılır,
Daha sonra yalıtım önüne koruyucu duvar yapılır.

İÇTEN BASINÇLI SU YALITIMI

Tam binayı içine alçak şekilde B.A koruyucu bir kutu oluşturulur,
Bunun için taban ve duvarı içten yalıttıktan sonra koruyucu beton radye plağı ve düşey taşıcılar yerleştirilir,
Düşey yalıtımın en yüksek yeraltı su seviyesinin 0.5 cm üzerine kadar yapılır,
Yalıtım katmanları tespit edilir,
Yeraltı su seviyesi düşürülür,
Yalıtım yapılır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder