29 Ağustos 2014 Cuma

Gezilmeyen Ters Teras Çatılarda Su Yalıtımı

Üzerinde yoğun olarak gezilmeyen, ancak bakım ve onarım amacı ile çıkılan çatılardır. Yüzey toz ve kalıntılardan temizlenerek bitüm emülsiyonu (astar) uygulanır. Birinci kat membran şalümo ateşi ile ısıtılarak yüzeye tam olarak yapıştırılır. Parapetlerde, kısın kar seviyesinin üzerinde kalacak şekilde uygulama yapılır. İkinci kat membran ilk kat örtü üzerine ısıtılarak tam olarak yapıştırılır. Ekstrüde ısı yalıtım plakaları su yalıtımı üzerine yerleştirilir.

Ayırıcı tabaka amaçlı poliester keçe, ısı yalıtımı üzerine serbest olarak serilir. Koruyucu katman olarak, dane büyüklüğü 15/35 mm olan yuvarlak çakıl serilir. Çakıl tabakasının yüksekliği, yalıtım plakasının kalınlığına bağlı olarak değişir.  Parapetlerde harpuşta ve baskı profilleri kullanılarak su yalıtım örtüleri sabitlenir. Duvar dibi yağmur giderlerinde süzgeç yatağına astar sürülür. Su yalıtım bandı kaynaklanır. Bu kat üzerine gider borusu yerleştirilir. İkinci örtü boruya sızdırmayacak şekilde yapıştırılır. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder