14 Eylül 2012 Cuma

Isı Yalıtım Malzemesi

ISO ve CEN Standartlarına göre yapılan sınıflandırmada: · l (Isı iletkenlik katsayısı) > 0,065 W/mK ise “yapı  malzemesi” · l (Isı iletkenlik katsayısı) < 0,065 W/mK ise “ısı yalıtım malzemesi” olarak değerlendirilir.

Isı yalıtım malzemeleri, bitisik yapı malzemelerinin ısı iletim direncini artırmak veya dısarıya kaçan ısı miktarını azaltmak amacı ile kullanılırlar. Bina yalıtım malzemeleri seçiminde bazı özellikler aranmaktadır. Bu özelilkler söyledir:
· Isı iletkenlik katsayısı-l (W/mK)
· Su buharı difüzyon direnci-m -
· Yangın sınıfı DIN 4102,
· BS 476’e göre
· Sıcaklık dayanımı (oC)
· Basınç dayanımı (kpa)
· Yoğunluk (kg/m3)
· Hacimce su emme %

kaynak : https://www.guneyyapiizolasyon.com.tr/sayfalar.3912.isi-yalitim-malzemesi.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder