14 Eylül 2012 Cuma

Su yalıtım malzemeleri nelerdir

Mineral esaslı bina ve yapı elemanlarının suya karşı yalıtımında sentetik reçine esaslı sıvı katkısı ile birlikte kritik yüzeylere aderansı arttırmak ve ekstra elastikiyeti sağlamak amacı ile su ilave edilmeksizin pozitif yönde elastik bir tabaka olusturmak için çift komponentli çimento esaslı elastik su yalıtım malzemesi Genis yüzeyli, çok birlesim noktalı, düz ve eğimli çatılarda, teras ve balkonların su yalıtımında, sıva kaplı bina dıs cepheleri ve çatı oluklarında yalıtım amacı sentetik kaplama ve yalıtım malzemesi ile, beton, ahsap, metal, eternit yüzeyler üzerinde uygulanabilen Tek bilesenli, akrilik bazlı, su yalıtımı malzemesi.

Eski ve yeni terasların, çatı ve tonozların, çatılardaki oluk ve derelerin, korumalı iç ve dıs zeminlerin, toprak altında kalan perde duvarların, havuzların, sarnıçların, metal ve beton depoların su yalıtımının sağlanması ve korunmasında, koruyucu su geçirimsiz, antikorozif, yumusak bir film olusturan, bitüm içermeyen, nemli ve ıslak yüzeylere yapısan, yağmur altında da uygulanabilen sıvı kauçuk su yalıtım malzemesi

Beton, sıva, tuğla yüzeylerde, zemin nemi, yüzey ve yer altı suları ile tazyiksiz suya karsı yalıtımda kullanılan kauçuk katkılı yüksek elastikiyetli iç ve dıs mekan su yalıtımı için kullanılan bitüm esaslı sürülerek kullanılan su yalıtım malzemesi

Toprak altı seviyesindeki yapı elemanlarının, bodrum katı, yer altı garaj ve mekanlarının zemin nemi, tazyikli ve tazyiksiz suya karsı yalıtımında, iç-dıs ve yüzey tüm mineral esaslı yüzeylerde (beton, tuğla, sıva, sap gibi) kullanılan tek komponentli bitüm- kauçuk esaslı, polistren tanecikler içeren su yalıtım malzemesi Fırça ile uygulanan çift komponentli yatay ve düşey zeminlerde güvenli su yalıtımı sağlayan, yarı esnek yapıda olan, mevcut ve sonradan olusacak çatlakları örtme de büyük avantajlar sunan, fırça ile düseyde ve yatayda uygulanabilen çift komponentli su yalıtım malzemeleri,
Tek komponentli bütüm esaslı, püskürtme  yöntemi ile kolayca uygulanabilen, püskürtme metodu ile de istenilen kalınlığa kadar, düsey yüzeylerde akmadan uygulanabilen tek komponentli su yalıtım malzemeleri, Bitümlü kaplamalar altına astar, su yalıtım malzemesi olarak beton, sıva, tuğla, elyaflı çimento esaslı levha ve her türlü yalıtım levhası üzerinin kaplanmasında, özellikle temel ve bodrum perdelerinin su yalıtımında kullanılan, iç ve dıs cepheler için su geçirimsiz sıva imalatında, yer altı yapıların imalatında kullanılan, ıslak ve kuru yüzeylerde

uyulanabilen, yüksek konsantrasyonlu, alkali dayanımlı, solventsiz bitüm emülsiyonlu su yalıtım malzemesi olup, bitüm esaslı, tek komponentli yüksek kaliteli özel bitüm emülsiyonu,

Beton yüzeylerde ve elyaflı çimento esaslı levhaların yalıtımında, özellikle UV dayanımı nedeni ile çatıların yalıtımında kullanılan elyaf takviyeli, solventli, bitüm esaslı likit yalıtım malzemesi olup yatayda ve düşeyde uygulanabilen dıs hava sartlarına dayanıklı solventli, bitüm esaslı su yalıtım malzemesi Tüm mineral özellikli zeminlerde yatay ve düseyde uygulanan, temel, bodrum perdeleri, ıslak hacimler ve çiçeklik yalıtımları için güvenli bir yalıtım malzemesi olup ek yerleri olusturmadan uygulandığı için kritik detay  çözümlemelerinde güvenli çift komponentli, bitüm esaslı su yalıtım malzemesi Yalıtım malzemesi olarak beton, sıva, tuğla, elyaflı, çimento esaslı levha ve her türlü yalıtım levhasının üzerinin kaplanmasında, temel ve bodrum perdelerinin yalıtımında kullanılan ayrıca çatı, iç ve dıs duvarların su geçirimsiz sıva imalatında, yer altı yapıların imalatında kullanılan, esnek, çift komponentli, epoksi esaslı, solventsiz, donma ve çözünmeye dayanımlı, alkali ve asitlere dirençli esnek, çift komponentli epoksi esaslı su yalıtım malzemesi Bitümlü, mineral ve elyaflı çimento esas çatıların, dere ve olukların su yalıtımında kullanılan UV dayanımlı çatılar için su geçirimsiz, buhar geçirimli, esnek, derzsiz olarak uygulanabilen, tek bilesenli, püskürtülerek uygulanabilen çatılar için yarı sıvı, esnek su yalıtımı malzemesi Mineral esaslı dıs cephe yüzeylerin ve eski silikat boya uygulanmıs yüzeylerin yeniden boyanmasında kullanılan silikat esaslı, su buharı geçirgenliği yüksek solventsiz silikat esaslı dıs cephe boyası, Brüt beton yüzeyin dıs hava kosulları ve endüstriyel gazlara karsı korunması için uygulanan beton yüzeyler için karbonlasmaya dayanıklı, renkli, elastik, özel dıs cephe boyası olan brüt beton kaplama malzemesi, Mineral özellikli zeminlerde yatay ve düseyde uygulanan temel bodrum perdeleri, ıslak hacimler ve çiçeklik yalıtımları için güvenli bir yalıtım malzemesi olan solventsiz çift komponentli, bitümlü su yalıtım malzemesi, kuruduktan sonra esnek kalabilen, yaslanmaya, suya tuz çözeltilerine, zayıf asitlere ve zararlı maddelere karsı dayanımlı çift komponentli bitüm esaslı su yalıtım malzemesi, Mineral esaslı zeminlerde su yalıtımı amaçlı kullanılan içme suyu depoları, havuzlar, atık su depoları ve negatif basınçlı su problemi yasanan bodrum ve asansör kovalarında güvenli kullanılan, hidrofobik reaksiyon gösteren beton yüzeylerin kapiler bosluklarına transfer olup, basınçlı sularda dahi geçirimsiz özelliği sahip, aktif çimento esaslı, hijyenik çimento esaslı, aktif ve geçirimsiz su yalıtım malzemesi Yapıların iç ve dıs mekanlarında temel bodrum perde duvarlarında, kullanma suyu depolarında, yüzme havuzlarında, esnek su yalıtım malzemesi olarak, basınçlı ve durgun sularda geçirimsiz olan, esnek, çift komponentli su yalıtım malzemesi olan esnek çift komponentli su yalıtım malzemesi sürme esaslı su yalıtım malzemeleridir...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder